Biznis plan vezan za svijetleće ogrlice za mačke, a na temu : Kotor, grad mačaka, 11.aprila su sa mnogo uspjeha na Fakultetu za menadžment u Herceg Novom iznijeli učenici smjera ekonomski tehničar: Božidar Milovanović i Danilo Ševaljević (2e) i Mihailo Nikolić (1e).
Pohvaljeni su i dobili su specijalnu nagradu.
Prof.dr Dragan Klarić, koji je bio član žirija, pohvalio je mentora i naše učenike koji su biznis plan izložili opušteno, vladaju materijom, školski su primjer kako treba raditi biznis plan za određeni proizvod. Uradili su misiju, viziju, swot analizu, istraživanje tržišta i na kraju finansijski plan. Ovo je bilo veliko iskustvo za učenike prvog i drugog razreda jer su učestvovali i bili pohvaljeni na takmičenju sa studentima iz Srbije i Crne Gore.
Cilj šestog Marketing Challenge takmičenja je edukacija srednjoškolaca i studenata o konceptu društvenog i digitalnog marketinga, kao i povećanje svijesti o društvenom aktivizmu. Učešćem na takmičenju na temu DIGITALNE MARKETING INOVACIJE i NVO SEKTOR, učesnici su imali mogućnost da kreiraju digitalne marketing strategije za neku od nevladninih organizacija, po sopstvenom izboru. Učesnici takmičenja su pokazati svoju kreativnost i inovativnost, osmišljavajući marketing strategije za promociju putem digitalnih medija.
Projekat je podržan od strane Ministarstva nauke i tehnološkog razvoja Crne Gore u okviru Konkursa za sufinansiranje inovacione djelatnosti u 2022. godini.
Mentor učenika je bila prof.Milica Mrdak.